dilluns, 22 de març del 2010

Activitat 20

El “jo” existeix?

Segons la meva opinió només pot haver una resposta a aquesta pregunta. Sí.

No hi pot haver cap dubte que nosaltres existim. Sinó com és que tenim pensaments i sensacions. Com podríem tenir tot això sense nosaltres és un fet que nosaltres existim, per tant, en cada individu hi ha un “jo” que pensa d’ una manera i té una personalitat única i diferents als altres “jo”s.

El problema ve en definir el “jo” per transforma aquesta opinió o creença en idea. Son nomes unes equacions marcades amb foc dins el nostre cervell? O som la integritat del nostre cos? O potser son el cervell i tot el sistema nerviós? Aixó ningú ho podra saber del cert.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici